Política de cambios

Para billetes nacionais e internacionais:

O cambio de data ou hora do billete só é posible se se solicita polo menos 2 horas antes do comezo da viaxe e estará condicionado á existencia de asentos dispoñibles na nova data ou hora solicitada.

IMPORTANTE: nos cambios de data dos billetes de ida e volta, a data de ida nunca poderá superar a data de regreso.

Paquetes turísticos: non se permiten cambios nos paquetes turísticos adquiridos. Se necesita cambiar, debe cancelar a compra e iniciar un novo proceso de compra.

Os billetes mercados a través do servizo de información e venda pódense cambiar a través do teléfono de atención ao viaxeiro 91 020 7007 e no apartado Xestión de billetes da web. Os billetes mercados pola páxina web https://www.alsa.es/gl/home e pola aplicación de Alsa pódense cambiar na mesma canle onde se adquiriron, a través dos seus apartados de Xestión de billetes e As miñas viaxes, respectivamente. En todos estes casos, sempre e cando os billetes non se imprimisen nun punto de venda.

Os billetes adquiridos mediante o sistema de pagamento PayPal só se poden imprimir, cambiar ou anular a través da páxina web de Alsa. Non se poden imprimir, cambiar ou anular no punto de venda nin no servizo de atención telefónica. Os únicos billetes adquiridos a través de PayPal que poden ser impresos no punto de venda son os billetes mercados para traxectos internacionais.

Os cambios de tarifa deben realizarse en función das condicións vixentes e sempre escollendo tarifas de igual ou maior importe. Non se manterá o desconto das promocións especiais con datas de venda definidas unha vez finalizada a súa vixencia.

Só para billetes nacionais

* Billetes mercados antes do 01/04/2025

Os cambios de billete son sen custo se se solicitan con polo menos 8 días de antelación. Se se solicita entre 7 días e 48 horas antes da hora da viaxe, aplicarase un recargo do 5 %. Aplícase un recargo adicional do 10 % se o cambio se solicita con unha antelación de entre 48 e 24 horas, e do 20 % no intervalo 24-2h.

Non se aplicarán recargos por cambio de billete para os clientes Alsa Plus.

* Billetes mercados a partir do 01/04/2025

Os cambios de billete non teñen custo se se solicitan con polo menos 8 días de antelación. Se se solicitan entre 7 días e 48 horas antes da hora da viaxe, o recargo será do 10 % para clientes non Alsa Plus e gratuíto para clientes Alsa Plus. Aplícase un recargo adicional do 20 % para clientes non Alsa Plus e do 10 % para clientes Alsa Plus se o cambio se solicita con unha antelación de entre 48 e 24 horas, e do 30 % para clientes non Alsa Plus e do 20 % para clientes Alsa Plus se se solicita entre 24 e 2 horas antes da viaxe.

A partir do 7 de maio de 2025, para os clientes Alsa Plus o cambio será gratuíto ata 48 horas antes da saída do autobús.

No caso de que o cambio de hora sexa a un billete cunha tarifa superior, deberase pagar a diferenza de prezo entre ambas as tarifas.

Só para billetes internacionais

Os cambios de billetes son sen custo se o cambio se solicita con, polo menos, 30 horas de antelación ao día da viaxe. Aplicarase unha recarga adicional do 25 % do prezo do billete se se solicita o cambio cunha antelación de 7 a 29 días. En cambios cunha antelación de menos de 1 a 6 días, así como ata 2 horas - 1 día de antelación, aplicarase unha recarga do 50 %.

No caso de que o cambio de hora sexa a un billete cunha tarifa superior, deberase pagar a diferenza de prezo entre ambas as tarifas.

Política de anulacións

Para billetes nacionais e internacionais

A anulación de billetes só é posible se se solicita polo menos 2 horas antes do inicio da viaxe.

No caso de anulación de billetes de ida e volta, cómpre anular a volta antes de anular a ida. En caso contrario, o sistema non o permitirá.

Paquetes turísticos: a cancelación de paquetes turísticos só é posible se se solicita con polo menos 24 horas de antelación ao comezo do servizo.

Os billetes mercados a través do servizo de información e venda pódense anular a través do teléfono de atención ao viaxeiro 91 020 7007 e a través do apartado Xestión de billetes da web. Os billetes mercados pola páxina web https://www.alsa.es/gl/home e pola aplicación de Alsa pódense anular polas mesmas canles onde se adquiriron, nos seus apartados de Xestión de billetes e As miñas viaxes, respectivamente. En todos estes casos, sempre e cando os billetes non se imprimisen nun punto de venda.

Os billetes adquiridos con tarxeta bancaria só se poden anular contra a tarxeta coa que se efectuou a compra.

Os billetes mercados mediante PayPal só se poden imprimir, cambiar ou anular a través da páxina web de Alsa. Non se poden imprimir, cambiar ou anular no punto de venda nin no servizo de atención telefónica. Os únicos billetes adquiridos a través de PayPal que poden ser impresos no punto de venda son os billetes mercados para traxectos internacionais.

A non presentación do viaxeiro no lugar e momento da saída supón a perda da viaxe e non dá dereito a cambio do billete ou devolución do seu importe.

Só para billetes nacionais

* Billetes mercados antes do 01/04/2025

A cancelación é gratuíta cando se realiza con polo menos 8 días de antelación. Se se realiza entre 7 días e 48 horas antes da data da viaxe, o recargo será do 10 %. Se a anulación se solicita con unha antelación de entre 48 e 24 horas, a empresa devolverá o importe do billete deducindo un 20 %. E se se solicita con menos de 24 horas e ata 2 horas antes da saída, o recargo será do 30 %.

Non se aplicarán recargos por anulación para os clientes Alsa Plus.

* Billetes mercados a partir do 01/04/2025

A cancelación é gratuíta cando se realiza con polo menos 8 días de antelación. Se se realiza entre 7 días e 48 horas antes da data da viaxe, o recargo será do 20 % para clientes non Alsa Plus e gratuíto para clientes Alsa Plus. Se a anulación se solicita con unha antelación de entre 48 e 24 horas, a empresa devolverá o importe do billete deducindo un 30 % a clientes non Alsa Plus e un 15 % a clientes Alsa Plus. E se se solicita con menos de 24 horas e ata 2 horas antes da saída, o recargo será do 50 % para clientes non Alsa Plus e do 30 % para clientes Alsa Plus.

Para clientes Alsa Plus, a partir do 7 de maio de 2025 as anulacións serán gratuítas se se solicitan con 48 horas de antelación.

Só para billetes internacionais

O gasto de cancelación é gratuíto cando os billetes non foron modificados previamente e realízase polo menos 30 días antes do día da viaxe. Aplicarase un recargo adicional do 25% do prezo do billete se o cambio se solicita con 7-29 días de antelación. Para cambios cun aviso de 1 a 6 días aplicarase un recargo do 50% e do 75% cun aviso de 2 horas a 1 día.